23 December 2012

Christmas Polishes Top 10

Been M.I.A again, but I'm at my parent's for the holidays, and the internet here is sucking balls!! I had to refresh blogger about a hundred times, before I could upload the photos for today... >.<
Anyway, today's post is about my favourite nail polishes for this season! Alexandra, from Things About..., was the first to do it, and then some other girls from our FB group decided to do the same.
I didn't want this to be a huge post, with lots of photos and blah blah, so I grouped them together according to colour, and skipped the usual descriptions as the photos are pretty accurate.

Andei desaparecida novamente, mas estou em casa dos meus pais para as festas, e a net aqui tem sido uma boa desgraça!! Para fazer este post, tive de andar a refrescar o blogger umas cem vezes...>.<
De qualquer maneira, o post de hoje é sobre os meus vernizes preferidos para esta época natalícia! A ideia foi da Alexandra, do Things About..., mas eu e mais umas meninas do nosso grupo de FB, decidimos juntarmo-nos e fazer o nosso top também.
Não queria que este post ficasse gigante, com fotos e blá blá a mais, por isso agrupei os vernizes por cor e ignorei as típicas descrições, já que as fotos estão bastante fiéis.

The reds/Os vermelhos:

H&M Je T'Aime
Kleancolor Chunky Holo Scarlet
Nubar Vino
Marylins #117

The greens/Os verdes:

Gosh Forest Floor
Nubar Verde
Marylins #118

The golds/Os dourados:
 Essence Make it Golden
Marylins #109

This last one, doesn't fit in any of the previous categories, but it always reminds me of Christmas, probably because it has lots of green and red flakies (and some blue, but lets ignore that xD).

Este último, não se insere em nenhuma das categorias anteriores, mas sempre que o vejo lembro-me do Natal, provavelmente porque está carregadinho de flocos vermelhos e verdes (e alguns azuis, mas vamos ignorar este facto xD).

 Ludurana Relâmpago

Now, I'm about to do my Christmas nails for tomorrow and I have no idea of what to do...I already did some reindeers on one of my friends, and I have another one coming here tomorrow morning and she wants the same, so that's obviously out of the question for me...I also don't want something too intricate and elaborate, as my last manicure took me 3h to do with some tiny brushes (it was for a KitGuru contest, we had to do some "geeky" nails, I'll post about it as soon as the results are out). So, I'm stumped...

Agora, estou prestes a fazer as minhas unhas de Natal para amanhã, e não tenho a mínima ideia do que por nas unhas...Já fiz umas renas a uma das minhas amigas e tenho outra que vem cá, amanhã de manhã, e quer o mesmo, obviamente que já não vou querer fazer o mesmo em mim...Também não quero algo muito trabalhoso e elaborado, já que a minha última manicure demorou 3h a fazer com uns pincéis minusculos (foi para um concurso do KitGuru, tinha de fazer algo "geeky" nas unhas, postarei sobre o assunto assim que saiam os resultados). Estou sem ideias...



2 comments:

  1. Amei a tua escolha, especialmente os verdes...
    Não conhecia o teu cantinho, e adorei, por isso te seguindo...
    Bjs e Bom Natal!!!!
    Luísa

    http://efoiumdiaqueelacriouoseublogue.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Please leave a comment if you feel like it! I love reading your opinions and thoughts and I always reply to my comments when I post a new blog entry, so please check back.